Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
Menü

Ki nevet a végén? úti társajáték - Grafix

Ár:
1.990 Ft
Menny.:db
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Vonalkód: 8715427077420
Cikkszám: ppj-300025-3
Elérhetőség: Raktáron
Szerezhető hűségpontok: 100

  
 

Leírás

A Ki nevet a végén játék célja: Légy az első játékos, aki mind a 4 gyalogot megmozgatja a táblán, és felsorakoztatja őket a HOME mezőkre!

HOGYAN KELL JÁTSZANI:

1. Minden játékos úgy kezdi a játékot, hogy 4 gyalogot helyeznek el a saját számozott mezőikre, amelyek színe megegyezik a figurák színével (pl. tedd a piros golyókat a tábla piros számozott részére.)

2. Szereld fel a pörgető nyilat, és pörgesd meg. Ahhoz, hogy egy gyalogot felengedhess a játéktáblára, először egy hatost kell pörgetni. Ha nem pörgetsz 6- ot, akkor lépj a következő játékos jön. Amikor megjelenik egy '6', egy gyalog aktívvá vált, és elkezdheted a játékot. Ezt a gyalogot fel lehet tenni a játéktáblára. Forgasd meg újra a nyilat, és mozgasd a gyalogod annyi lépéssel, amennyit pörgettél. Kövesd az irányt jelző nyilakat az elejétől kezdve, és mozogj a táblán az óramutató járásával megegyező irányban.

3. Miután elmozdítottad a gyalogod a nyíl által meghatározott lépések száma szerint, a következő személy megforgathatja a nyilat.

4. Amikor hatost pörgetsz, vagy mozgathatsz egy aktív gyalogot 6 lépéssel, vagy felengedhetsz egy új gyalogot a színes szakasz kezdőpozíciójából.

5. Abban az esetben, ha utoléred az egyik ellenfél gyalogját, akkor átugorhatod

6. Amikor egy játékos előremozgat egy golyót, és azt a helyemár elfoglalta az ellenfél, akkor az ellenfél gyalogja visszakerül ma kezdő pozicióba.

7. Amikor egy gyalog teljesen megkerülte a táblát, akkor belép a színes "HOME" mezőbe. Azonban a pontos számot kell dobni, hogy a játékos az utolsó mezőjére kerüljön ("FINISH" jelzéssel) . Ha befejezted a FINISH mezőt, áthelyezheted a gyalogodat az "OTTHON" helyre.

8. A győztes az első játékos, aki belépteti az összes gyalogját a 'OTTHON' mezőbe.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Trustindex

Keresés